Kliknij w logo wybranego ubezpieczyciela aby dowiedzieć się jak wygląda procedura zgłoszenia szkody.
Aby zgłosić szkodę w firmie AVIVA:
Zadzwoń z miejsca wypadku na numer 0 801 28 28 28 lub z telefonu komórkowego: (+48) 22 563 28 28, zostanie udzielona ci pomoc zgodna z warunkami Twojego ubezpieczenia.
E-mail: szkody@aviva.pl
Rzeczoznawca Aviva skontaktuje się z Tobą, aby w dogodnym dla Ciebie terminie i miejscu dokonać oględzin uszkodzonego samochodu.
Zgłoszenia szkody Poszkodowany może dokonać w jeden z wymienionych niżej sposobów:
Aby zgłosić szkodę komunikacyjną w GENERALI:
– Zadzwoń natychmiast po zdarzeniu do Centrum Pomocy Generali pod numer (+48 22) 521 05 95.
– Możesz też dokonać zgłoszenia szkody na stronie www.generali.pl Jeżeli nie zgłosiłeś szkody natychmiast po zdarzeniu z przyczyn niezależnych od siebie, powiadom Centrum Pomocy Generali o zaistniałych kosztach w ciągu 5 dni od daty zaistnienia zdarzenia.Jeżeli nie mogłeś na skutek zdarzenia losowego lub siły wyższej wystąpić w czasie podróży do Centrum Pomocy Generali o pokrycie kosztów, bądź jeżeli uzyskałeś zgodę na refundację kosztów po powrocie do kraju, zobowiązany jesteś zgłosić roszczenie do Generali T.U. S.A w formie pisemnej, w ciągu 7 dni od dnia powrotu do kraju.
Zgłaszając szkodę samochodową najlepiej będzie, jeśli zastosujesz się do poniższych wskazówek:
W PZU zgłoszenia szkody lub roszczenia można dokonać:
– telefonicznie za pośrednictwem Infolinii Grupy PZU, dzwoniąc na numer 801 102 102 lub (22) 566 55 55,
– za pośrednictwem Internetu (poprzez wypełnienie formularza zamieszczonego na stronie www.pzu.pl), istnieje możliwość załączenia dokumentów do zgłoszenia, lub e-mail: kontakt@pzu.pl
– osobiście w wybranym Oddziale Grupy PZU (Centrum Likwidacji Szkód, Warszawa)
– na piśmie (wysłane pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną, faxem) przez podanie danych poszkodowanego, ewentualnie sprawcy szkody, daty i miejsca wypadku, opisanie przyczyn i przebiegu zdarzenia, podanie ewentualnych świadków zdarzenia bądź danych jednostki Policji (lub innej instytucji organu) interweniującej na miejscu zdarzenia, wskazanie zaistniałych skutków zdarzenia z ewentualnym podaniem rodzaju i wysokości dochodzonych roszczeń.
Infolinia: 801 001 003 lub 22 545 39 50
poniedziałek - piątek 8.00 - 20.00
sobota 8.00 - 18.00
(za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy)
Oddział Kraków
Biuro Regionalne
ul. Dobrego Pasterza 122 A
31-416 Kraków
tel. | (12) 417-31-92 | |
krakow@tuw.pl |